Mededeling van het bestuur.

Wie van jullie helpt ons met notuleren? Wie wil notulen maken of een deel van de notulen?
Het gaat om het samenstellen van een verslag of een deel ervan van onze algemene ledenvergadering van volgende maand, d.d. 15 april a.s. in het Hoeksch Lyceum.

We zijn als vereniging volgens onze statuten verplicht een verslag te hebben van elke jaarlijkse algemene leden vergadering.

Bij meerdere aanmeldingen kan er in gedeeltelijke verslagen gewerkt worden, zodat niet heel die avond van 19.30u tot ongeveer 21.30u nodig is.
Wil je assisteren, neem dan a.j.b. contact op via ehbo.obl@gmail.com Groet van Jolanda en Yvon

EHBO Oud-Beijerland
KVK       40323045
Reg.nr. belastingdienst ANBI     I.O.
Secretariaat :  Spuizicht 11
3261 KK  Oud-Beijerland
Email: ehbo.obl@gmail.com

Elke week  krijgen ongeveer 300 Nederlanders een hartstilstand buiten het ziekenhuis.
EHBO Oud-Beijerland is reanimatiepartner van de Hartstichting en organiseert jaarlijks cursussen reanimatie/AED.

Heeft u dringend hulp nodig, bel dan 112.
Kan het zonder zwaailicht, bel dan 0900-8844

Meer weten over EHBO Oud Beijerland? Klik hier